Autor Wiadomość
gucio 1
PostWysłany: Pon 18:57, 25 Gru 2006   Temat postu:

Hujowa miałem taką ale spaliłem bo mi sie znudziła
P.S wojtek *** wojtek *** wojtek ***
hujowa sprawa
PostWysłany: Pią 22:45, 22 Gru 2006   Temat postu:

***** wes napisz to napisz w 3 zdaniach a porzadnie a nie kopiuj tego z jakiejs stronki ***** koczkodanie jebany *****
Kamila
PostWysłany: Śro 12:01, 13 Gru 2006   Temat postu:

Limuzyna 1 klasy Smile
Wojtek
PostWysłany: Śro 12:27, 06 Gru 2006   Temat postu:

Napewno ma całe wyposarzenie
Tomek_tcz
PostWysłany: Pon 14:05, 04 Gru 2006   Temat postu:

Go na takie nie stac Razz Dla niego to powinien byc malucha a nie BMW 7 Wink
Wojtek
PostWysłany: Nie 18:44, 03 Gru 2006   Temat postu:

WOW ale furka.Takim powinienen jeździć prezydent
Tomek_tcz
PostWysłany: Nie 18:43, 03 Gru 2006   Temat postu: Maybach 62S

612-konny Maybach Cool

Niezmiernie komfortowy Maybach szokował osiągami od chwili premiery. Limuzyna ważąca 2,7 tony przyśpieszała w tempie sportowego bolidu, bez jakichkolwiek problemów przemierzając autostrady z 250 km/h na liczniku... Mimo że większość właścicieli najbardziej luksusowej limuzyny świata podróżuje na tylnym siedzeniu, niektórym zależało na jeszcze lepszych osiągach. Z myślą o nich, na międzynarodowym salonie motoryzacyjnym w Pekinie zostanie zaprezentowany bezkompromisowy Maybach 62S. Przy mocy 612 KM żadna trasa mu nie straszna...

Wzmocniona wersja Maybacha na pierwszy rzut oka nie różni się od bazowej. Stylistycznie odświeżono grill oraz przednie światła. W tylnej części karoserii pojawiły się efektowne rury wydechowe o kształcie trapezu. Uważne zlustrowanie sylwetki auta pozwala też wyśledzić wydłużenie karoserii oraz 20-calowe alufelgi, które idealnie wkomponowały się w błotniki. Na pokrywie bagażnika pojawił się niewielki znaczek "62S". W nomenklaturze producenta litera "S" pochodzi od słowa Special, co ma podkreślić wyrafinowanie świeżo prezentowanej odmiany

Za napęd odpowiada owoc współpracy koncernu Daimler-Chrysler z tunerem AMG - silnik V12 o pojemności 6.0 litra. Dołożono wszelkich starań, aby maszynownia skryta pod wielką maską była równie imponująca, co reszta samochodu.
Silniki są ręcznie składane wedle zasady: jeden silnik - jeden mechanik. Montaż wieńczy przytwierdzenie plakietki z podpisem technika. Jednostka dysponuje trzema zaworami na cylinder, kutymi tłokami oraz wodnymi intercoolerami. Skoro są chłodnice powietrza doładowującego, muszą być też turbosprężarki. Podwójne turbodoładowanie uskrzydla potężną limuzynę... Szczególnie imponująco wypada krzywa przebiegu momentu obrotowego. Maksymalnie 1000 Nm jest dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min, umożliwiając majestatyczne przemieszczanie z niewielkimi prędkościami, a jednocześnie gwarantuje, że w razie potrzeby pojazd wyrwie do przodu bez konieczności redukcji biegu, czy odczekania kilku sekund na osiągnięcie odpowiednich obrotów. Możliwości silnika z pewnością przydadzą się też planującym wykorzystać 605-litrowy bagażnik oraz 600-kilogramową ładowność Maybacha. Dopuszczalna masa całkowita ogromnej limuzyny to prawie... 3,4 tony! Warto zaznaczyć, że inżynierowie elektronicznie ograniczyli moment obrotowy mając na uwadze trwałość skrzyni biegów oraz pozostałych elementów układu przeniesienia napędu. Mimo tego Maybach może się poszczycić tytułem najmocniejszej limuzyny na świecie.

Rozpędzanie ustaje przy 250 km/h. Czyżby potężny silnik nie mógłby więcej? Stan rzeczy jest oczywiście zasługą elektronicznego ograniczenia prędkości, którego usunięcie nie stanowi większego problemu. Wówczas 275 km/h będzie zupełnie realną wartością.

Image
Image
Image
Image
Image

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group